Pla estratègic de màrqueting i comunicació de Palafrugell

 

 

El Pla de Màrqueting Turístic de Palafrugell s’emmarca dins del projecte estratègic “Palafrugell, palanca per a la millora del model turístic”, aprovat en el marc de la convocatòria extraordinària 2023 dels Plans de Sostenibilitat Turística en Destinacions (PSTD).

Aquest programa, impulsat pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme i finançat íntegrament a través dels fons europeus Next Generation EU, forma part del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) del Govern espanyol.

El present Pla de Màrqueting Turístic s’ha concebut com una eina estratègica i operativa que ha de permetre orientar les accions de promoció del municipi durant els pròxims anys. Els seus objectius principals són:

  • Definir una estratègia coherent i innovadora de promoció digital, alineada amb els valors de la sostenibilitat.
  • Determinar els públics objectiu i les accions prioritàries per arribar-hi de manera segmentada i efectiva.
  • Desenvolupar continguts i campanyes de comunicació amb impacte, que posicionin Palafrugell com una destinació moderna, conscient i compromesa amb l’Agenda 2030.

D'aquesta manera actualitzem doncs el document Palafrugell estratègia turística, que en el seu moment, va ser molt útil i manual de referència per posicionar Palafrugell en una qualitat i atracció turística de primer nivell.

VEURE DOCUMENT AQUÍ 

 

Amb la col·laboració de la