Properes jornades de l’Oficina Acelera Pyme Girona, una iniciativa orientada a impulsar la transformació digital de les empreses del territori.
Des de l'Oficina Acelera Pyme Girona s'organitzen dues sessions per impulsar la transformació digital d'empreses del sector de la restauració, comerç, serveis i turisme.
Les properes sessions previstes són:
• 30 de juny de 2026 – Jornada presencial Acelera Pyme: Com fer més accessibles els teus canals digitals: tecnologia, noves solucions i casos pràctics.
En aquesta jornada, es parlarà de manera pràctica sobre què està canviant en l’entorn digital, quines oportunitats genera l’accessibilitat i com les noves tecnologies poden ajudar les pimes a millorar els seus canals digitals, arribar a més clients i reforçar la seva competitivitat
• 15 de juliol de 2026 – Webinar Acelera Pyme: Full de ruta per implantar un ERP amb èxit (i no morir en l’intent)
En aquesta sessió online s'analitzarà com la implantació d’un sistema ERP pot convertir-se en la columna vertebral de la digitalització i l’automatització dels processos interns d’una pime, com la facturació, les compres, els estocs o els recursos humans.
A través d'aquestes dues sessions també es coneixeran els serveis gratuïts de diagnosi, assessorament i suport a la transformació digital de l’Oficina Acelera Pyme Eurecat.